Sunday, September 14, 2014

04 Kayuhan Budu Lipis Pahang - hentian air

Acara: Kayuhan Mat Kilau (Mat Kilau MTB Xtion Series 2014)
Tempat: Sekolah Kebangasaan Budu, Kampung Budu Lipis Pahang Malaysia
Tarikh: 3 MEI 2014 hingga 4 MEI 2014 (Sabtu dan Ahad)
Bayaran: RM50.00
Pengayuh anak-beranak dari Tanjung Malim merasa gembira kerana berjaya memberikan semangat kepada anak ciliknya supaya terus mengayuh untuk sampai di Hentian Air. Disamping menyertai Kayuhan 25km Mat Kilau MTB Xtion Series 2014 ini, pasangan anak-ayah ini sebenarnya balik kampung disini untuk menjengok tok wan.
Aktivi berbasikal juga mampu membina kerja sama antara peminat basikal dengan bukan peminat basikal. Untuk menjayakan acara seperti Kayuhan 25km off road Mat Kilau MTB Xtion Series 2014 memerlukan penglibatan ramai pihak antaranya adalah JPAM. Senyuman gadis JPAM amat membantu dalam menguatkan kembali semangat Si Pengayuh Cilik dan a y a h n y a.
Ini adalah pengayuh Cilik dari Tanjung Malim. Datang menyerti kayuhan 25km off road Mat Kilau MTB Xtion Series 2014. Semangat tinggi peserta cilik  ini tidak menghalang beliau untuk mengayuh basikal milik abang-nya yang kurang sesuai untuk si-cili. Inilah contoh minat mengayuh dan BUKAN minat basikal. Yang penting kayuh aja, tak kira basikal apa dan basikal siapa. Asal jangan basikal curi.

No comments:

Post a Comment