Friday, September 7, 2012

Gambar01: Track Cycling At Kuantan

Berikut adalah tapak permulaan laluan berbasikal bandar Kuantan.

 1-Teluk Cempedak(Tempat Berkumpul)
 2-Teluk Cempedak(Tempat Berkumpul)
 3-Laluan Jambatan Ke Teluk Tongkang Teluk Cempedak
 4-Laluan Jambatan Ke Teluk Tongkang Teluk Cempedak
5-Bulatan Di Teluk Cempedak
6-Jalan Utama Bersebelahan Golf Di Raja
7-Selekoh Ke Taman Gelora Dari Jalan Utama
8-Jalan Utama Dari TC Ke Bdr Kuantan
9-Selekoh Ke Taman Gelora Dari Jalan Utama

10-Selekoh Ke Taman Gelora Selepas Jalan Utama

2 comments:

  1. salam... saya nurul huda ibrahim, saya nak tanya, saya bercadang nak buat kayuhan amal KPTM pada bulan sebelas ni.. tapi kami mengalamai masalah dalam mendapatkan basikal.. kalau boleh saya tau, bagaimana saya nak menyewa atau mendapatkan basikal untuk tujuan tersebut.. anggaran peserta basikal adalah dalam 60 orang, pelajar KPTM.. kayuhan dijangka dari KPTM kuantan Ke Putrajaya...

    ReplyDelete
  2. Salam... cik nurul huda boleh mendapatkan (pinjam/sewa/kerjasama) basikal dari Tourisam Malaysia (Encik Amran). Mereka ada banyak basikal.

    Kami di Laman Basikal sedia membantu setakat termampu.

    ReplyDelete