Tuesday, October 25, 2011

Kayuhan Patin Bandar Temerloh (2) 9.10.2011

 (1) Kayuhan Patin Bandar Temerloh ini kurang mendapat penyertaan dari seluruh Pahang kerana 'berlaga' dengan tarikh Kayuhan Bandar Kuantan. pengayuh kuantan dan bandar sekitarnya akan bertumpu ke Kayuhan Bandar Kuantan. manakala pengayuh yang berada disekitar bandar Temerloh akan bertumpu ke Kayuhan Patin Bandar Temerloh.
 (2) Program Kayuhan Patin Bandar Temerloh ini diuruskan oleh pasukan Sinar Harian Pahang. Untuk menyertainya peserta perlu membuat bayaran sebanyak RM30.00 seorang. Dapat sehelai baju T, dapat makan nasi lauk daging (bukan patin), dapat cabutan bertuah (ramai yang bertuah), dapat masuk sukanika dan akhir sekali dapat bergambar dengan dua ekor ikan patin (ikan betul).
 (3) Kayuhan Patin Bandar Temerloh mendapat penyertaan dari kaum wanita juga. Jangan kata wanita tak kuat kayuh basikal, ada yang kuat boleh mengalahkan orang lelaki semasa atas basikal.
(4) Lagi gambar Kayuhan Patin Bandar Temerloh DISINI [atokmtb.blogspot.com/2011/10/tok-meriahkan-kayuhan-bandar-patin.html]

No comments:

Post a Comment